Capture

مدیریت پروژه های گازی

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: انجام مگاپروژه‌های بزرگ بین‌المللی در دنیا تنها با استفاده از درس‌آموخته‌های دانش مدیریت پروژه که سبب کاهش هزینه، کوتاه کردن زمان انجام پروژه و بالا بردن کیفیت آن می‌شود، امکان‌پذیر است.

به گزارش مشعل نيوز، مجید چگنی در نشست آموزشی مدیریت پروژه حرفه‌ای (PMP) که با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت‌ مهندسی و توسعه گاز ایران برگزار شد، گفت: پروژه‌های بزرگ ملی و بین‌المللی در دنیا تنها با بهره‌گیری درست از دانش مدیریت پروژه به موفقیت دست یافته‌اند و این امر نشان می‌دهد که بحث آموزش مدیریت پروژه برای مدیران ما تا چه حد می‌تواند مهم و حیاتی باشد.

وی ادامه داد: تجربه‌ها و درس‌آموخته‌ها، بی‌شک در اجرای پروژه‌ها مؤثرند؛ زیرا اگر فرآیندها به درستی اجرا شود، به حتم پروژه با موفقیت به انجام می‌رسد.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه همه افراد بر این نکته اجماع دارند که ابزارها در هر شرایطی باید به درستی به‌کار گرفته شوند تا پروژه به سرانجام برسد، گفت: این مهم زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نیز به‌خوبی خود را نشان داد زیرا پروژه‌هایی که تا پیش از انقلاب به دست کارشناسان خارجی به انجام می‌رسید، پس از انقلاب به دست توانای متخصصان داخلی به ثمر نشست که نشان از خلاقیت و توانمندی آنان دارد.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.